Integration af eksterne systemer til din hjemmeside eller webshop

Integrationer mellem ERP, CRM og bookingsystemer

Vores team af erfarne tekniske eksperter kan designe og implementere skræddersyede integrationer, der sikrer, at data strømmer ubesværet mellem dine systemer. Dette betyder færre manuelle processer, mindre risiko for fejl og mere tid til at fokusere på det, der virkelig betyder noget – din virksomheds vækst.

Vi sætter os grundigt ind i dine unikke forretningsbehov og skaber sammen en løsning, der passer perfekt til dig. Uanset om du ønsker at forbedre kommunikationen mellem dine teams, øge din effektivitet eller give bedre service til dine kunder, kan vi hjælpe.

Det handler om at gøre det nemmere for dig

Folk har sikkert en masse idéer til måder du kan optimere din hjemmeside eller webshop. Men i stedet for at tage udgangspunkt i alle de smarte løsninger, der eksisterer, vil vi meget hellere tage udgangspunkt i dig.

For du er den, der skal bruge løsningen. Hvad vil lette din arbejdsbyrde? Hvilket system er mest intuitivt for dig at bruge? Og hvordan sikrer vi at dine forretningsmål bliver mødt, uden at gå på kompromis med dine kunders oplevelse?

Integrering af forskellige systemer kan din virksomhed med at automatisere de manuelle processer, spare tid og ressourcer og øge effektiviteten. Her er et par eksempler

Når en ny kunde registrerer sig på dit website, kan en integration mellem dit CRM-system og website automatisk overføre kundens informationer til dit CRM-system. Dette eliminerer behovet for at manuelt indtaste data og minimerer risikoen for fejl.

Integration mellem dit ERP-system og din webshop kan automatisk overfører nye produkter til webshoppen eller opdatere lagerbeholdningen, når en kunde køber et produkt. Dette sikrer, at du altid har nøjagtige oplysninger om dit lager og undgår over- eller undersalg.

Hvis du driver en servicebaseret virksomhed, kan integration af dit bookingsystem med dit CRM og ERP-system automatisere processer som fakturering og tidsregistrering. Når en kunde booker en tid, genererer systemet automatisk en faktura og noterer tidspunktet for tjenesten.

Hos Webko generer vi eksempelvis alle vores fakturaer automatisk ud fra alle de forskellige opgaver vi har løst i den pågældende måned og kan derfor give de skarpeste support-priser.  Læs mere om vores support her

Med integration mellem dit CRM-system og e-mail marketing værktøjer, kan du automatisere udsendelse af e-mails baseret på bestemte kundeadfærd, såsom opfølgning på en købt vare, en velkomst email til nye kunder, eller reminder emails for upcoming events eller udløb af abonnementer.

Hvordan er det nu med de der cookies?

Vi kender alle sammen de klassiske cookiebannere, der har præget internettet det sidste årti. Du har måske set mange, der ligner hinanden. Dette er fordi et cookiebanner, der lever op til EU kravene, faktisk kræver lidt teknisk snilde. Det er nemlig vigtigt at man kan scanne sin hjemmeside for cookies, og sørge for at de ikke bliver sat før den besøgende har givet sin accept.

For de fleste er det ikke realistisk selv at stå for – og for dem der kan selv, er det måske ikke det bedste sted at bruge sin tid. Derfor er der nogle virksomheder, som specialiserer sig i cookieløsninger, og sørger for at du kan overholde GDPR, beskytte dine kunders privatliv og bevare vigtige marketingdata.

Ved du hvilken cookieløsning du vil bruge? Ellers vil vi anbefale CookieBot og CookieInformation. Og vi skal selvfølgelig nok hjælpe dig fra start til slut med at få det integreret korrekt på din hjemmeside.

Lad dine kunder sælge for dig med anmeldelser

Vidste du at dine kunder kan være et af dine bedste marketingsredskaber?

Vi mennesker spejler os i hinanden og det driver vores købsadfærd. Andres erfaringer har nemlig rigtig meget at sige, når vi vurderer risiko, og især på internettet, har folk deres skeptiske hat på. Så hvis Birthe og Lasse fortæller på TrustPilot at dine produkter overgik selv deres vildeste forventninger, så kan det være der sidder en køber derhjemme og tænker det måske ikke lyder så farligt at bestille fra dig alligevel.

Derfor anbefaler vi altid at integrere dine kundeanmeldelser på din hjemmeside. Vi kan integrere både TrustPilot og Google Anmeldelser.

Nu du selv sidder og måske overvejer at finde en til at hjælpe dig med din hjemmeside, er du måske selv faldet over de anmeldelser webbureauerne har sat op?

Work smarter, not harder

Stop med at skyde med spredehagl i blinde, og begynd at ramme plet med strategiske træk baseret på data. At øge sin konverteringsrate, effektivitet og få mest muligt ud af sit marketingsbudget lyder jo ikke helt dumt. Der er nemlig redskaber til at hjælpe dig med at analysere din data, og træffe velinformerede beslutninger for din forretning.

Vi kan hjælpe dig med at opsætte analyseredskaber som Google Analytics, Google Search Console og Google Tag Manager, så dine data vil være pålidelige og brugbare.

Få mest muligt ud af din markedsføring, og opdag hvad der virker. Med en professionel opsætning, kan vi optimere med udgangspunkt i din virksomhed, så dine data vil give dig mest muligt værdi, og du kan få præcis den information, du har brug for.

Vi laver integrationer til mange populære systemer.

Er du ikke helt skarp på alle begreberne endnu?

Lad os hjælpe dig med at finde hoved og hale i alle de forkortelser, der smides rundt af webbureauer, når vi snakker integration af systemer.
Vi kan hjælpe dig med at vælge det rigtige system for dig, og integrere det på din hjemmeside, med henblik på at automatisere manuelle processer, så du kan bruge mere tid på at styrke din virksomhed.

CRM står for Customer Relationship Management, og har til formål at styrke relationerne til dine kunder og øge loyaliteten. Ønsker du at arbejde mere aktivt med dine kundeinteraktioner eller give din salgsafdeling et effektivt værktøj til at forbedre kunderejsen, så er et CRM system måske noget for dig. Ved at integrere dit valgte CRM system med din hjemmeside, kan du dermed automatisere oprettelsen af kunder i dit system, og undgå fejl ved manuelle indtastninger.

PIM, som står for Product Information Management, gør det muligt at samle og administrere al produktinformation på ét sted. Med et PIM-system kan du sikre, at dine produktdata altid er konsistente og korrekte. Hvis du ønsker at lette arbejdet med at opdatere produktinformationer på tværs af forskellige salgskanaler, er et PIM-system det rette valg for dig. Ved at integrere PIM-systemet med dine eksisterende platforme, kan du minimere fejl og optimere arbejdsprocesserne.

ERP, eller Enterprise Resource Planning, er designet til at integrere og automatisere dine virksomhedens kerneprocesser. Et ERP-system kan være en stor hjælp, hvis du vil forbedre virksomhedens effektivitet, holde styr på lager, økonomi og produktion. Ved at implementere et ERP-system, kan du opnå en mere sammenhængende forretningsdrift, reducere omkostninger og øge produktiviteten ved at forbinde det med dine øvrige systemer. 

PIM (Product Information Management) og ERP (Enterprise Resource Planning) er begge vigtige systemer for moderne virksomheder, men de tjener forskellige formål. Et PIM-system fokuserer primært på at centralisere og administrere produktdata, hvilket sikrer, at alle produktinformationer er konsistente og opdaterede på tværs af alle salgskanaler. Det er især nyttigt for virksomheder med et stort og komplekst produktsortiment, hvor præcis og ensartet produktinformation er afgørende.

På den anden side er et ERP-system designet til at integrere og automatisere en bred vifte af forretningsprocesser, herunder økonomi, lagerstyring, produktion, indkøb og menneskelige ressourcer. ERP-systemer hjælper med at forbedre effektiviteten ved at skabe en sammenhængende og strømlinet drift, der reducerer omkostninger og øger produktiviteten.

Kort sagt, mens PIM-systemer fokuserer på at håndtere produktinformation, er ERP-systemer beregnet til at administrere virksomhedens samlede ressourcer og processer.

Jacob Soelberg
Partner, Kundekonsulent og Grafik

Tag springet til en mere forbundet og effektiv virksomhed

Skal vi tage en snak?

Udfyld formularen her og vi vil svare på din henvendelse inden for kort tid. Du er også velkommen til at kontakte os på telefon eller skrive til os på kontakt@webko.dk.

Så snart du benytter dig af vores formular, accepterer du samtidig vores persondatapolitik, som du kan læse her

+200 tilfredse kunder

Hvis du ikke allerede er kunde hos os ved du måske ikke...

At vi holder til i Herning, men kommer med glæde ud til jer til en uforpligtende snak om jeres muligheder. 

Vi har åbent fra kl. 08.00-16.30 mandag til torsdag og fredag fra kl. 08.00-15.00. Men vi er altid klar på at møde ind før, eller gå hjem senere, hvis det passer bedre ind i din kalender.

Du finder os på

Webko ApS
Industrivej Nord 11
7400 Herning
Find vej

Jacob Soelberg

Partner og konsulent

Vi sidder klar til at hjælpe

Eller skriv til os på kontakt@webko.dk